Databaze dilu v GMe

GME zdenek.vidlar@gme.cz
Sobota Březen 12 15:06:42 CET 2005

Mne nezajima co je to VIP shop, mne spis zajima kdo je to ten "pravidelny
velkoobchodni zákazník"

Ja asi patrim do kategorie "pravidelny maloobchodni zákazník" - bezne v GM
maloobchodu nakupuji
za cca 3-5 kKc tydne a to jsou jen drobnosti, ktere nestiham (zapomenu)
objednat u dvornich dodavatelu :-))))

S pozdravem
MK

No pravidelný velkoobchodní zákazník GM je ten který se na nás obrací
i s poptávkama a po nabídce i taky něco objedná.... ten který jen
poptává a neobjednává VIP nikdy nedostane. No a také musí být poznat,
že se snaží brát v GM a ne někde jinde. Bohužel u Vás bychom to asi z
důvodu toho, že berete hlavně u konkurence zařídit nemohli.... :((

Pokud ovšem máte chuť se pobavit o možnostech dodávek, tak není
problém.

S přátelským pozdravem

Zdeněk Vidlář
GM Electronic Brno