Databaze dilu v GMe

GME zdenek.vidlar@gme.cz
Sobota Březen 12 14:44:39 CET 2005

Zdravim
Ostatni prominou castecny OT, ale mozna se nekdo prida.
Kdyz je zde pritomny komunikujici zastupce GME, mel bych na nej maly dotaz.
Nevite procpak jiz neni ke stazeni databaze soucastek (.dbf) pro off-line
pouziti?
Jiz jsem tento dotaz posilal vicekrat na Prahu, ale jaksi se nikdo nemel ani
k odpovedi.

JURP

Dobrý den,
vím proč to tak je. V uvedená databáze obsahovala i velkoobchodní
ceny, které bezpochyby využívala naše konkurence jako informativní
ceník. Pokud mi bude někdo oponovat tak musím dodat, že to mám z
vlastních zkušeností. Můj dobrý přítel pracuje u konkurence a sám mi
tohle potvrdil, že do doby kdy na netu byl ceník, tak měli super
orientaci v cenách a nyní to mají težší. Také již nejsou ani VO ceny v
katalogu.... stejný důvod.
mimochodem od této doby má GM mnohem větší obraty na velkoobchodním
oddělení.

Pokud jste našim velkoobchodním zákazníkem tak není problém Vám
zajistit VIP shop v našem e-shopu, kde uvidíte i ceny přímo pro Vás.

S přátelským pozdravem

Zdeněk Vidlář
GM Electronic Brno