novy podnet k valce (konfera x GME)

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Březen 11 22:02:50 CET 2005

GME napsal(a):

> Ale na druhou stranu už jsem tady jednou psal, že drtivá většina
> bastlířů a i živnostníků na GME nadává, ale 90% z nich tam nakupuje.
> PROČ? Protože tady nikdo jiný takový není.... a pokud se Vám to nelíbí
> tak budu opakovat... stačí založit vlastní podnik, který bude fungovat
> na 100% a budete mít na skladě vždy a všechno. Už se těším až tady
> takový podnik bude. Nebo druhá možnost je konkurence.
>
> Tohle není arogance, ale pouze fakta jak to doopravdy je.

Tady VUBEC neslo o sortiment, jak jste si jiste precetl. Ten me docela
uspokojuje a odhlednu-li od obcasne "kvality" typu Made in PRC,
nestezuju si.

Slo - opakuji - o neco natolik sofistikovaneho a tezko zvladnutelneho,
jako ze velka firma bude mit ve sve hlavni maloobchodni prodejne v Praze
jednoho cicmundu, ktery treba cely den nebude delat nic jineho, nez
sedet na prdeli a zvedat Belluv pristroj, tukat do klavesnice a
zodpovidat dotazy ohledne OKAMZITEHO STAVU te ktere polozky. Pri dnesnim
stavu nezamestnanosti a zajmu studentu aj. o brigady by to jiste nebyl
problem i za minimalni mzdu, kterazto castka je pro velkou a zavedenou
firmu smesna. Muze to byt treba i invalida apod., ale co tady budu sakra
vykladat, nejsme snad male deti...

A o takove firme a jejim pristupu zde mluvime, tak prosim neoperujte s
terminy jako konkurence apod. Ona konkurence vasi firmu v otazce vyse
uvedene komunikace hrave strci do kapsy.

Mimochodem - ten e-obchod bude zobrazovat zmineny OKAMZITY STAV v
maloprodejne a bude mozne si to zbozi v dany okamzik rezervovat? Pokud
totiz ne, pak nevim, proc jste ho v teto souvislosti zminoval...

--
Jirka