novy podnet k valce (konfera x GME)

GME zdenek.vidlar@gme.cz
Pátek Březen 11 21:30:18 CET 2005

Vážený Zdeňku,
není přeci normální abych na tohle nezareagoval. A asi se možná budou
všichni divit, ale budu s Vámi souhlasit. Tohle není opravdu asi
normální že se na Naši prodejnu nedá dovolat. Já to řeším tak, že
volám na mobil zástupci vedoucího. Soucítím s Vámi všemi kteří se tam
dovolat nemůžete a doufám, že už brzy bude na webu náš nový e-shop a
také naše nové internetové stránky. Z informací které mám já, by na
netu měla být nová verze e-shopu, která bude jednoduchá a budou tam i
fotky součástek.Snad prý kolem prázdnin. Odpadne tak problém s
telefonováním.

Ale na druhou stranu už jsem tady jednou psal, že drtivá většina
bastlířů a i živnostníků na GME nadává, ale 90% z nich tam nakupuje.
PROČ? Protože tady nikdo jiný takový není.... a pokud se Vám to nelíbí
tak budu opakovat... stačí založit vlastní podnik, který bude fungovat
na 100% a budete mít na skladě vždy a všechno. Už se těším až tady
takový podnik bude. Nebo druhá možnost je konkurence.

Tohle není arogance, ale pouze fakta jak to doopravdy je.

S pozdravem

Zdeněk Vidlář
GM Electronic Brno