OT: Jak se vyrabel trabant

Martin Malý martin.maly@gmail.com
Pátek Březen 11 21:04:46 CET 2005

> Jestli vidite na Hády, tak tam je ČRa, jede to ve vyhrazeném pásmu na 3,5G
> nebo kolik a cena byla srovnatelná s adsl (teda asi před rokem, teď nevím).
> Tudle jsem se nachomýtl v brně, když kolega nutně musel něco tam měřit, tak
> jsem mu dělal držák antény :o)
>
> --
>
>                         Jaroslav Lukesh

Jo, tohle pripojeni mam (v Budejovicich), je to Bluetone Angel
(www.bluetone.cz), slape to bajecne, proti ADSL, co jsem mel pred
rokem, je to nebe a dudy. A hlavne ta technologie dokaze pracovat i s
odrazama, takze prima viditelnost neni bezpodminecne nutna, jako u
jinych mikrovln (na tom ostatni poskytovatele v mem pripade pohoreli).
Tomu Angelu pry vadi jen kopec. Muzu doporucit, moje zkusenost je
vyborna (za ten rok, co to mam, byly asi dva vypadky, pokazde to do
hodiny jelo...)

Martin Maly