OT: Jak se vyrabel trabant

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Pátek Březen 11 13:53:53 CET 2005

Puvodni   zprava   "Re:   Re[2]:   OT:  Jak  se  vyrabel  trabant"  od
"mjfox@centrum.cz (hw-list@list.hw.cz)" z 8. března 2005, 9:54:07,
msgid:S3780324AbVCHIyH/20050308085416Z+123801@mail5.centrum.cz (644 bajtu):

mcc> To asi dosahujete vyssi ryclosti nez 28800 bps jako ja :-(

Na rychlost ani stabilitu spojeni si stezovat nemuzu... ackoliv jsem z
Brna, kabelovka je nejblize o ulici vedle a vzhledem k tomu, ze bydlim
na  periferii  na  kopci  (Reckovice)  nemam  v  dohledu  zadnou  wifi
(popravde  jsem  to jeste nepremeroval). V praci mam 1 MB wifi a to mi
zatim ve spojeni s modemem doma staci ;)

mcc> Modem znackovy externi Microcom, jinde se pripoji i pres
mcc> 40000 bps, jen u me doma takovou mizernou rychlosti (a to nejsem
mcc> v nejakem zapadakove, ale ve meste s 20 tisici obyvatel).

mcc> P.K.

Nicmene ted mam neschopenku a trabant-medium je zase nedostupny...a to
uz   mam   70   MB...nemohl  bych  nekoho  jeste  poprosit o vystaveni
toho filmecku nekam na vikend???

--
S pozdravem,
 Dawid Ferenczy