OT: Mylar PhotoPack (bylo Membrana kondezatoroveho mirofonu)

MK info@mcu.cz
Pátek Březen 11 17:30:32 CET 2005

> Jo, presne tak a taky jsem to chtel klukovi poridit. Tusim MK psal, ze
> ji ma, ale hamounil a nechtel ji pustit.

Jaky hamounil???
Nekdo se nerad deli o "sve" khowhow, nekdo zase o sve materializovane
vzpominky

> Ono je ale otazka, zda by to dnesni mlade zaujalo stejne jako tehdy nas.
> Vemte fakt, ze za bolsevika bylo fakt hrozne malo moznosti a co si
> clovek neudelal, to nemel. Krome toho ani nebyly informacni zdroje v te
> mire, jako jsou dnes. Bylo to na jedne strane na houby, ale na druhe to
> nutilo k vlastni aktivite a kdyz clovek chtel neceho dosahnout, tak se
> musel zatracene tocit a neco umet a znat. Vyhodou tehdejsiho stavu
> techniky (a to celosvetove) bylo ale to, ze kdyz clovek neco noveho
> zvladnul, tak se nemusel obavat, ze se to za pul roku uz nebude vyrabet...

Ale hovno, i za toho komouse sla spousta veci. Ma malickostost treba podnika
od roku 1986 (podivej se do starych AR kdo tam inzeruje opravy
mikropocitacu - a ze jsem se jich naopravoval od Ase po Kosice)

Tak a vsichni pekne do siku zastavit ten proradny pokrok. Vzdyt mi dedove
se uz nechceme ucit a je nam proklate lito, ze nasi tatici to meli
jednodussi
Vystacili se znalosti elektronky a duboveho tranzistoru a nadavali jak to
maji
tezke, neb jejich tatikum prec stacilo jen z casu na cas zavrtet hrebikem
na kusu krystalu ci setrepat piliny

S pozdravem
MK