Pásmo 433Mhz - vyšší výkon

Honza jan.kuba@seznam.cz
Pátek Březen 11 17:25:12 CET 2005

Vyssi vykon asi nikdo nepovoli, mozna by to vyresily dve smerové antény
proti sobe.

Kouknete na GP (Generalni povoleni) http://www.ctu.cz/doc.php?iDoc=90
to je mozna reseni pro Vas.

Je jen nutno zajistit pomer vysilani ku prijmu 1:10 a vyber kmitoctu je
na Vas. Asi bych pouzil tech 448 MHz a pouzil levne PMR, jejichz PLL by
bylo nutno zavesit jinam ( MCU pro rizeni syntezy) nebo moduly 433MHz ,
ktere jsou rizene krystalem a zavesem ( nedavno tu nekdo resiljejich
modulaci) a zmenit ty krystaly / nechat v HK udelat nove..s prislusnym
kmitoctem