Pásmo 433Mhz - vyšší výkon

Milan MCM magixe@volny.cz
Pátek Březen 11 17:05:25 CET 2005

Zdravím konferu mám dotaz ,,  potřebuji přenést povel pomocí malého
běžně dostupného FM či AM modulku
třeba z nabídky SEAPRAHA nebo ENIKA  a pod. Tyto modulky jedou na 433 a
nějaké drobné
a jejich výkon tzv "dostřel"  o-:)  je  okolo 200 -300m.

Teď jedna asi hodně blbá otázka ,  kde koho zažádat o povolení  vysílat
větším výkonem potřebuji
překlenout vzdálenost cca 3 - 4 km vzdušnou čarou. Zatím neřešitelný
problém.
Eventuelně nějaké jiné nápady jak to učinit. Potřebuji poslat vždy cca
10byte jednou za 2 - 4 min
.
Ps napadlo mě CB 27Mhz a kličování pomocí modulku ale CB je volné pásmo
a není zaručeno
že mě to doho někdo vleze a přenos zkazí . Potažmo nějaký návod na
velice primitovní
vysílač a přijímač CB by se našel ?  pouze pro přenos velice pomalých
dat   10byte / sec o:))
Diky s pozdarvem
MCM