OT: novy podnet k valce (konfera x GME)

Honza jan.kuba@seznam.cz
Pátek Březen 11 16:35:15 CET 2005

Napodobne - sqvjela zkusenost v novem GME c Plzni. Vzdy se dozvim, kolik
maji kusu, jeste mi to overi , ze se podivaj do krabicky a sdeli cenu.
Nezapomenou poprad hezky den, nikdy nemam pocit, ze obtezuju. To same
mensi prodejna p. Kus v PN. Ten je tak ochotny, ze mi nekdy pripomina
pojistovaci agenty, kteri jsou neodbytni.  Vetsinou se dozvim i to co
nechci ( co maj za novinku atd...)
Naproti tomu Ciganek - nez bych tam sel, radeji to nekde koupim jinde i
za cenu delsi cesty. S takovou aroganci jsem se jeste nesetkal.