OT: Mylar PhotoPack (bylo Membrana kondezatoroveho mirofonu)

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Březen 11 13:51:20 CET 2005

s antenou z plechovky od parkov nemam ziaden problem, je to skutocne
vynikajuci napad. Pokial vam nevadi ze nedosiahnete teoreticky
dosiahnutelne parametre a budu sa vam s casom menit tak nemusi byt
presna, nemusi byt striebrena a nemusi byt ani mechanicky pevna. Na
hranie typu wifi to uplne staci.
Pokial ale potrebujete objekt (to je jedno co ma robit) s definovanymi a
casovo stalymi parametrami tak je nevyhnutne to vypocitat a urobit
poriadne. Nakoniec aj u nas sa casto zacina s jednoduchymi modelmi.
Chalanisko spojazdnil TDR reflektometer len so sluckou z dratu. Zistili
ze metoda funguje (odmerali pohodenu maticku M4 v trubke dlhej asi 3km),
tak tu slucku prepocitali a vyrobili poriadne.
Oprava poskodenej membrany na hotovom mikrofone je ale nonsens, ten
mikrofon bude dobry na snimanie prudoveho motora zo vzdialenosti 1m...
Namiesto toho by sa dal premrhany cas skor venovat studiu literatury,
alebo cudzich jazykov :-))
b.