OT: novy podnet k valce (konfera x GME)

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Březen 11 11:51:12 CET 2005

Tak mi to pri patku neda a podelim se o svoji vcerejsi, nicmene leta
starou a opakovanou zkusenost:

pokousel jsem se telefonicky zjistit, zda maji v maloprodejne v Praze na
Sokolovske urcitou soucastku (je v jejich ceniku). Po cca dvouhodinovem
usili, kdy to klasicky ani nahodou nikdo nebral, jsem zavolal na VO. Tam
jsem po kratsim rozhovoru, kdy mi bylo sdeleno, ze "pracuji na zvyseni
poctu linek do prodejny" z dotycneho dostal dalsi informaci, ze jeste
cca pred tydnem jim system ukazuje, ze na prodejne tuto soucastku meli -
nic jineho mi nebyl schopen ani ochoten sdelit. Nakonec tedy nezbylo,
nez to risknout a jet tam pres pul Prahy "na blind". Kupodivu to vyslo.

DOPRDELEPRACE, to si tak velka firma jako GME nemuze v 21. stoleti
zajistit proste informovani zakaznika o zakladnich vecech? Prekvapive v
maloprodejne nakupuji i firmy (zivnostnici), kterym urcite neni jedno,
ze podobnou akci prijdou o x hodin casu. Je to soudruhum v GME uplne
lhostejne, nebo jaka je skutecnost?

Celkem pravidelne volavam do x jinych firem ve stejne branzi a NIKDE se
mi nedeje nic podobneho. Kecy o "praci na zvyseni poctu linek" si GME
fakt muze strcit nekam, v dobe boje Telekomunisty o kazdeho zakaznika,
trech mobilnich operatoru, Internetu atd. Mozna by spis mohli pracovat
na "firemni kulture", zajmu zamestnancu o praci a o zakaznika apod.

Opet se pravdepodobne opakuje notoricky znamy proces, ze mira arogance,
nepruznosti a nezajmu zpravidla roste primo umerne s velikosti firmy.

Zase o duvod vic, proc pokud mozno nakupovat jinde.

--
Jirka