OT: Lis... Detekce sepnuti zarizeni 230V (nebo odberu proudu)

Jiří Reček recek.jiri@quick.cz
Pátek Březen 11 11:17:24 CET 2005

Podle nejakych predpisu se ten cas musi hlidat a nesmi prekrocit 0.5
vteriny. Pro toto "dvourucni" ovladani se pouzivaji specialni certifikovany
jednotky, ktere maji hlidani prave kolem 0.3 vteriny, jine jednotky, ktere
hlidaji soubeh dvou okruhu maji 0.1 vteriny a to uz se blbe ovlada rucne,
tak se to na dvourucky nepouziva. Pak je jeste spousta predpisu kolem
vzdalenosti tech tlacitek od sebe, o tvaru tech tlacitek a taky o
vzdalenosti tlacitek od "nebezpecneho" prostoru. Maji ty predpisy hodne
promakany ale bez obcasne pritomnosti toho bezpecaka, kterej musi byt zlej
to taky nejde dodrzet.

Jirka

----- Original Message -----
From: "Pavel" <pavel_t@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 10, 2005 9:53 AM
Subject: Re: OT: Lis... Detekce sepnuti zarizeni 230V (nebo odberu proudu)

> Ted by mu to bylo malo platne - co jsem videl u otce (ten ty pripravky
> konstruuje) tak je nutne ty tlachatka stisknout soucasne je tam tusim
> tolerance 0.1s soubeh. Pouzivaji predevsim vzduchove ovladani...takze to

Dovolim si lehce nesouhlasit, toto je jen jedno z moznych reseni (pouze
tech 100ms se mi nezda, neni tolerance preci jen vetsi?). Skutecne
existuje (mozna by uz byl na miste minuly cas) system kdy jsou tlacitka
proste pouze spojena do serie at uz elektricky nebo jsou to ventily pro
pneumaticke ovladani.

> jsou vzduchove tlacitka.

Pavel

P.S. staci dostatecne velky blbec, ktery je neuveritelne vynalezavy a
obejde i sebedokonalejsi system :-(