Palubna siet v aute

Zdenek zdej@atlas.cz
Pátek Březen 11 10:50:40 CET 2005

Zapojeni s tranzistorem a rele na kontrolce mazani mam v aute nekolik
let. Naprosta spokojenost. Tenkrat vysel planek v nejakem AR (PE).
Rozdil proti kontrolce dobijeni nebude podstatny. Jen jine zpozdeni od
nastartovani.
Hlavne pozor na "kvalitni" auto-rele z GM. Rozebirat palubni desku,
protoze kontakt rele drhne o pouzdro, to potesi. Svetla nekdy svitila,
nekdy ne.
Pri poruse mazani v noci, jak tady nekdo vzpominal, staci sepnout
"manualne" puvodni spinac obrysovych svetel. Stejne je dobre tam ten
puvodni spinac nechat kvuli sviceni pri vypnutem motoru (STK atd.)

Zdenek