Palubna siet v aute

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Pátek Březen 11 09:06:40 CET 2005

tak jo, dostali jste me panove :-) Netusil jsem, ze jde jen o bastl.
Bastl skutecne nemusi byt tak odolny. Kdyz date na vstup diodu civku
velkej kond a malej kond (ja bych tam prilepil jeste i keramiku) a ten
stabec vam vydrzi 35V, pak by to melo chodit.
A s tim rozsvecovanim svetel - neni lepsi to pripojit na klicek nez na
kontrolku mazani ? Tim by byly veskere starosti se zapinanim svetel
vyreseny a nemuselo by se to tahat od  kontrolek, rozdelovacu,
kladivek, optickych snimacu vacek apod ;-) :-D

--
S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://hysteria.kvalitne.cz