Symetrizacni clen pro 2,4GHz

Tony clouseau@seznam.cz
Čtvrtek Březen 10 14:47:45 CET 2005

Nelze zevseobecnovat.
Netstumbler jen ukaze udaje ktere dostane od karty.
Takze je to o tom jakou mate kartu.
moje sestava byla schopna rozlisit 3dB snizeni signalu pri odkloneni anteny
ze smeru signalu, o uhel uvadeny ve smerove charakteristice a to mi
stacilo...
Celkem uspesne jsem s tim take nameril providerovi ze prekracuje povoleny
vyzareny vykon, coz nasledne uznal a odstehoval se ze mnou pouzivaneho
kanalu jinam... :-) Stacilo jen zjisteni ze je silnejsi nez muj AP ktery byl
vypocitany presne na limit...

Tony OK1HMA