OT: Lis... Detekce sepnuti zarizeni 230V (nebo odberu proudu)

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Březen 10 12:19:04 CET 2005

Moje rec, pokud se chce nekdo zabit, tak mu v tom tak lehce nezabranite. Na druhou stranu - proc mu v tom branit, "takove blbce nepotrebujeme" (uryvek z jednoho vtipu).

P.K.