OT: MSIE flamewar

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Březen 10 11:00:34 CET 2005

Jaroslav Lukesh wrote:

> Kdyby jenom MSIE, nevim o nikom kdo by ho mel kompletne krome Amaya. Navic se
> browsery lisi i v defaultni interpretaci hodnot implementovanych prvku.
>
> Dokonce i tolik opevovana mozilla a jeji klony nemaji implementovane nektere
> naprosto zakladni prvky javascriptu (tusim rozsireni v 1.1).

Uz ked flamujeme, tak dovolte este iny pohlad: accessibility. Web ma byt
pristupny nielen alternatyvnym vizualnym grafickym browserom, ale aj tym
ostatnym.
Ja osobne dost pouzivam moj Treo180g+GPRS+Blazer alebo EuroraWeb.
Tatrabanku cez Blazer mam rozchodenu, ale nie je to trivialne. Eudora si
ani nepipne. A to oboje zvlada SSL, co si myslim ze je jediny rozumny
predpoklad.
Jednoducho, slusny web ma (by mal) mat k css aj jave aj flashom apod.
alternativu.

wek