OT: Lis... Detekce sepnuti zarizeni 230V (nebo odberu proudu)

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Březen 10 09:08:27 CET 2005

Ted by mu to bylo malo platne - co jsem videl u otce (ten ty pripravky
konstruuje) tak je nutne ty tlachatka stisknout soucasne je tam tusim
tolerance 0.1s soubeh. Pouzivaji predevsim vzduchove ovladani...takze to
jsou vzduchove tlacitka.

RadekCX