OT: MSIE flamewar

Pavel pavel_t@centrum.cz
Středa Březen 9 22:04:45 CET 2005

> No já teda nevím, ale když eBanka dokáže na Firefoxu bez potíží jet a to
> nabízí nejpropracovanější internetový bankovnictví, tak proč to nedokážou

Ano toto mohu potvrdit, navic mam dojem, ze eBanka uz davno neni
nejdrazsi bankou v CR. Nevim ovsem jestli je to nahoda nebo umysl, je
ale pravda, ze na obsluze pres internet je cela banka uz od zacatku
postavena a neni to jen nadstavbovy produkt, tzn. kdyz chteli ziskat
zakazniky museli nabidnou kvalitni web. Pekny je i pristup
Raiffeisenbank, tak jak tu dnes byl prezentovan (linky ktere poslal
dopoledne Jirka).

> jiný banky? Žeby slabší nabídka služeb byla kompenzována nefunkčností jinde
> než v IE? ;)

Mam tentyz dojem...

Pavel

P.S. Pravda ted me eBanka nakrkla nebot srovnali cenu za vyber z
bankomatu at patri komukoliv na cca 7kc, sice zasluzny pocin ale misto
cca 5 korun platim 7 z bankomatu ebanky, ktery mam po ceste z prace,
jeste ze moc nevybiram. :-)