OT: MSIE flamewar

MK info@mcu.cz
Středa Březen 9 21:07:50 CET 2005

> To proste nejde jinak, nez odchodem jinam (a samozrejme patricne ostrym
> dopisem generalnimu managorovi - i kdyz ten mozna vubec nepochopi).
> Nerikejte mi, ze nekde v blizkosti nemate bankomat treba CS - je jich
> snad vubec nejvic ze vsech; no a kamennou pobocku snad nepotrebujete. To
> je jeden z pripadu, kdy to funguje i jinde nez v IE a ta instituce se s
> lety docela zlepsila (lze-li to vubec v tomto sektoru firem prohlasit).

Teda banku jsem volil mnohokrat a podle ruznych kriterii,
ale podle browseru to zatim fakt nebylo :-)))))))
Zatim vzdy vyhrala lenost - co bylo nejbliz - to vyhralo :-))))

S pozdravem
MK

PS: lepsi by bylo napsat radeji na lamparnu do Starej Turej, dochazi
jim toaletak, tak by ten papir mel alespon nejake vyuziti - ne jen
odhozeni do kose s naslednou "ekologickou" likvidaci :-))))