AW: AW: GSM v Nemecku

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Březen 9 17:36:25 CET 2005

Tentokrat ja dakujem velmi pekne za Vasu vycerpavajucu odpoved :-).

Takze cely problem spociva asi v tom, ze ak davaju tuto sluzbu
defaultne, tak o tom nemusi ta dievcina za pultom naozaj nic vediet...
Eingehend je asi prave to, co potrebujem; ani nejde o smer dat (tie
musia tiect obojsmerne vzdy) ako o to, ci ide volat datovo NA tuto
kartu. No, kedze mate D2 a tam je eingehend "ja", schvalne, ak by ste
boli este taky dobry, skuste sa opytat, ako sa dovolate z pevnolinkoveho
modemu NA mobil.
Vlastnymi silami mojou zlomkovitou nemcinou som sa doklikal na
http://www.vodafone.de/business/datenuebertragung/uebertragungstechniken/59517.html
a stiahol si formular
http://www.vodafone.de/infofaxe/260.pdf
ale uprimne povedane som z toho somar.

U toho T-mobilu na tej stranke co ste dali odkaz je poznamka:
Ankommende Fax- u. Datenverbindungen3)
Können bei Relax 200, Relax 500 und TellyProfi unter separaten T-Mobile
Rufnummern gegen einen einmaligen Aufpreis von 49,95 € empfangen werden,
  bei TellyData inklusive.4)
z coho som (neviem ci spravne) usudil, ze u tej predplatenej Xtra nie su
prichadzajuce hovory (a ani datove/faxove cislo) k dispozicii a u tych
pausalov (okram TellyData) si treba jednorazovo priplatit.

Obavam sa, ze u predplatenych kartach taketo sluzby jednoducho nebudu...

S obciankou/pasom by problem nemal byt, je to pre zakaznika takze je to
na neho; problem je, ze zakaznik nevie, co ma pytat, musime to vypytat
pre neho.

Este raz dakujem.

wek