PIC10F20x v GME.

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Středa Březen 9 16:35:40 CET 2005

Diky za info, to je fakt super, zacinam verit, ze se neco v GME v Brne deje.
Ja jsem nechtel nejak rypat, to nebyl vtip, ale zkusenost z nedavne doby,
ono to tak fakt fungovalo, treba na 12F675 jsem cekal tak dlouho, az jsem
nevydrzel a nechal si je privezt z Prahy, kde byly uz davno, to stejne treba
u vybojky FT-218, ktere se v Brne doprodali a pak asi 2 roky nebyly (pritom
v Praze byly normalne skladem, v Brne jsme je s kamaradem mnohokrat
urgovali). A fotodiodu BPW21 jsem mel objednanou a po dvou mesicich (a cca
ctyrech odpovedich "za 14 dni to tu bude") jsem to vzdal a koupil ji jinde.
Verim ale tomu, ze to byla zalezitost nekoho ve vedeni, protoze prodavaci na
velice caste poznamky kupujicich (kdyz nebyly k dostani naprosto bezne
soucastky) chapave pokyvovali hlavou.

Kazdopadne jestli to tak ted uz bude porad, tak jsem rad a drzim palce.

Dusan Dolezal