PIC10F20x v GME.

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Středa Březen 9 16:27:39 CET 2005

watchdogem jsem to nezkousel, ale k tomu aby fungoval reset, musi byt pullup
a kdyz je pullup, sviti Vam prez nej LEDky na ostatnich portech :-(( a vybiji
se baterka.

Jakub Serych

P.S. Ted jste me ovsem privedl na myslenku dat LEDku mezi IO port a kladne
napajeni a PICem ji prizemnovat. Takhle by to mozna slo. Casem to jeste
vyzkousim.