PIC10F20x v GME.

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Středa Březen 9 15:37:22 CET 2005

Zdravim.

Uz vice nez tyden maji v maloobchode GME v Praze PIC10F20x v DIPu a ted uz
se jim je podarilo i vybalit (pry nejsou lidi), takze jsem si je vcera
konecne koupil. V SMD je mam dele diky Pepovi Hanzalovi, ale pro vyzkouseni
softu pred pouzitim v SMD je ten DIP proste fajn. A protoze jsem zaslechl,
ze je zatim maji v maloobchode fakt v poctu kusovem - prodavac si mumlal,
kdyz je hledal, neco o 11ks, ale nevim ceho :), pisu znamym sem do konfery,
aby jim neco neuteklo vykoupenim nejakym "hnusnym nekonferencistou" :))).

--
Jiri Bezstarosti