AW: AVRISP a AVRProg

Jozef Racek Jozef.Racek@unit.sk
Středa Březen 9 15:12:00 CET 2005

Nie, s avrisp sa debugovat neda.

Rozdiel byva ten, ze AN910 pouziva 90S1200, novsi kod, napr. V3, 3.1,
3.2 sa uz do 1200 nevojde a tak
sa pouziva 2313, pricom sda vyuziva aj HW SPI, co 1200 nema.

Debug ide iba cez JTAG ( co je vlastne ICE - in circuit emulator), alebo
najnovsie cez debugWIRE, ale na to zatial
nie je HOME-MADE tool, z profi to podporuje napr. Atmelacky JTAGICE mk
II. Komunikacia ide
iba po jednom pine ( resete ) a pripojenie je teda napr rovnako cez ISP
header.

Dodo