ARM

Michal Krestan krestan@hw.cz

From: "Marek Peca" <marek@tynska.cuni.cz>
To: "HW-news" <hw-list@hw.cz>
Sent: Wednesday, March 09, 2005 10:20 AM
Subject: Re: ARM

> Nedalal tu nekdo z vas neco s AT91SAM7S64 ? Mam jich tu ted par na stole a
> potreboval bych je nejak naprogramovat. Hledal jsem schema na JTAG
> programator, ale nasel jsem jen kompletni vyrobek, nebo cely kit:-( Chtel
> bych to rozchodit s GCC, ale k tomu je jen samotny prekladac a binutils,
> ale
> uz nic, co by to umelo naprogramovat.

FreeICE/gdb-serializer to snad umi, a myslim, ze umi jeste mnohem vic
(procesoru).

http://savannah.nongnu.org/projects/freeice

Mimochodem, odkud mate ty Atmelovy ARMy? Na kolik to prijde?

Podarilo se mi je sehnat jako vzorky na jeden projekt, ale byl to dost velky
problem. Resil
jsem to pres Codico a musel jsem to asi 20x urgovat. To same jsem se snazil
delat pri zjistovani
ceny, ale to jim trva jeste dele:-( Ted sice mam neco na stole, ale jeste
vubec netusim, co nas
to bude ve finale stat.

        Michal

Zdravi