OT: MSIE flamewar

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Březen 9 10:52:39 CET 2005

> To je opravdu prehnane ;) Pokud jde o banku, tak servis24 mi beha i v Mozille (jen to napise nejake varovani, ze by se mohly vyskytnout problemy).
> Ale me osobne pripada jako alibismus sdeleni, ze "kdyz nejde webova stranka zobrazit v Mozille, je to tim, ze je stranka nestandartni, cili delana pro MSIE. V zadnem pripade nejde o chybu Mozilly."

Servis24 pouzivam na Mozille (potazmo Firefoxu dlouho, tam je to v
pohode. Mel jsem na mysli KB, tam to nejde dodnes, i kdyz tvrdi, ze na
tom usilovne pracuji.
Alibismus by to byl, kdyby ta stranka jela i jinde nez na MSIE, ale ona
opravdu jinde nejede, nejen na Mozille.

> Komfort v MSIE vs. nekomfort v Mozille:
>
> 1) Kdyz chci v MSIE prejmenovat nejakou polozku v "Oblibene", staci kliknout na "Oblibene" a po rozbaleni kliknout pravym tlacitkem na nazev te oblibene polozky. V Mozille to musim delat pres spravce zalozek (nebo jak se to jmenuje).

Toto mi kdysi vadilo taky, ale Firefox 1.0 uz to umi take.

> 2) Kdyz chci v MSIE zobrazit historii, vyjede mi panel po strane - otevrena stranka se zuzi. Kdyz chci totez udelat v Mozille, objevi se na popredi nove okno - Mozilla samotna zustane v pozadi. Abych dosahl podobneho rozlozeni jako v MSIE, musim zrusit maximalizaci Mozilli a resizovat obe okna (jak Mozillu tak historii) tak, aby byla vedle sebe.

Firefox taky zobrazi panel.

> Jde samozrejme o muj subjektivni dojem.

Takze trocha reklamy, stahnete si Firefox 1.0, je lepsi jak plna Mozilla.

Martin Hanek