OT: MSIE flamewar

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Březen 9 10:41:47 CET 2005

Martin Hanek napsal(a):

> Ovsem pravda to je. Je to vinou programatoru stranek a ne autoru FF nebo
> Mozilly.
> Kdyz si nekde prectu, ze pro otevreni teto stranky musim mit MSIE5.5 a
> vyssi, Java virtual machine, Windowsy, nejlepe XP SP2, nic ostatniho
> nepusteneho, jeste stahnout nejaky nesmyslny balik 1MB a nainstalovat,
> teplotu okoli nad 25 stupnu, otevrene okno a dobrou naladu, tak se mi
> otevira kudla v kapse. Trochu prehnane, ale temer se to blizi me
> zkusenosti s jednou nejmenovanou bankou.
> Nedavno jsem podobnou zkusenost udelal se strankami Krajskeho uradu Jm.
> [...]

Nemam co dodat. Snad jen to, ze pokud nefungoval email na hotline, je
treba pokracovat, poslat stiznost jinak (ev. na ten urad - jsou povinni
odpovedet), zverejnit to, zostudit je....atd. Proste co si nezaridime
sami, to nebudeme mit a na druhe strane snaha o manipulaci a zarazeni
lidi do jednoliteho stada je temer bezmezna.

--
Jirka