Symetrizacni clen pro 2,4GHz

Tony clouseau@seznam.cz
Úterý Březen 8 15:26:08 CET 2005

Symetrak na TV je nevhodny, uz na UHF pasmo se misto feritoveho jadra
doporucovalo pouzivat jadro z plexiskla.

Nariznuta medena trubka je sice konstrukcne zajimava, ale zase se to spatne
tesni proti vode....
V prodavanych yagi antenach se dela symetrizace meandrem na plosnem spoji.
Sam jsem stavel dve Yagi na wifi, neco kolem metru delky a musim rici ze
nechodily nic moc... Delal jsem to podle jedineho navodu na yagi kterej jsem
na netu nasel. Proc nefungovaly nic moc netusim, ale verim tomu ze
symetrakem to nebylo. ten jsem delal smyckou z koaxialu a jak uz tu nekdo
psal, neverte tomu ze je potreba presnost na desetinu milimetru....
Kazdopadne pokud to nekde muzete vystavit, zajimal by mne navod na uvedenou
antenu...
Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: <mjfox@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, March 08, 2005 10:26 AM
Subject: Symetrizacni clen pro 2,4GHz

Mam naprosto amatersky dotaz - jde pouzit bezny symetrizacni clen z TV
anteny na WiFi antenu? Videl jsem navod na vyrobu symetraku pro WiFi z
koaxialniho kabelu, neni to az tak tezke - kdyz pominu presnost vyroby na
setiny milimetru ;)

Ale vzhledem k tomu, ze symetrak na TV je bezne a levne k sehnani, tak me
zajima, jestli by snad nahodou nesel taky pouzit (vim ze TV a WiFi jsou
frekvencne nekde uplne jinde, tak me nekamenujte).

P.K.