OT: Jak se vyrabel trabant

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Březen 8 14:24:25 CET 2005

Jaroslav Lukesh napsal(a):

> když jsem byl na dialupu, tak jsem měl offline explorer (nějakou starší
> vývojovku přímo od Olega Chernavina což je jeho prapůvodní autor), který je
> skvělý mirrorovací soft a lepší neznám. Je to v Delphi a má to <1MB. Měl jsem
> v tom několik tisíc webů.

Hmmmmm....znate HTTrack (resp. WinHTTrack)? Jako linuxak pravdepodobne
ano a ja muzu rict, ze zase neznam lepsi ja. Kdyz se clovek prokouse tim
milionem moznych nastaveni (ale neni to nutne, chodi to vcelku optimalne
i default), tak neni co resit.

Od Chernavina jsem mel free predchudce Offline Exploreru jmenem
WebDownloader2.2. Fungoval dobre, ale jen na starsi plne staticke weby
bez skriptu. Za Offline Explorer uz zacal chtit penize, cili jsem dal
prednost HTTracku a jsem spokojen.

--
Jirka