Tlacitko

Tom Mazouch mazouch@ica.cz
Úterý Březen 8 11:45:52 CET 2005

Mala Kobyla wrote:

> Dobry den,
>
> nasel jsem na balkone tohle zarizeni
>
> http://sweb.cz/Mala.Kobyla/tlacitko.jpg

Enika. Starsi system (BOS vs. DOS - Bezdratovy/Dalkovy, nevim ted z
hlavy, ktery je ktery). Tahle hracka ma jednu chybu - beha na 315MHz.
Mozna proto byla nahrazena tim novejsim.

> a strasne se mi libi to šasi tlacitka. Ma takovy capliky a jde do nej krasne
> zaklapnout plosnak s mikrospinacem. Neznate nekdo vyrobce/prodejce takovych
> tlacitek?
>
> V katalogu ABB jsem nenasel. V Baumaxu taky ne.

Ted uz je videt jen ten novejsi system, co beha na "sedmdesatce" a
vypada jako Tango.

> Predem dekuju
>
> MK

Jinak co se tyce hezkych tlacitek, tak mam (skoro) zvladnutou konverzi
rady Tango na mikrotlacitka. Jedina potiz je s dvojklapkou, protoze v
dobe, kdy se jeste dala sehnat "Tango dvojklapka nerozsypavaci" (drzela
uprostred za zobacky na tom cernym mustku), jsem jich kvuli financni
situaci nekoupil pytel do zasoby. No a ted uz proste nejsou...bily vubec
ne a barevny uz jsem taky nejakou dobu nevidel.

  TomM

P.S. Kdyby nekdo vedel, kam na zmineny artikl vyrazit, necht si to
nenechava pro sebe.