AT89C2051 s OTP EPROM?

Jan Puobis, ELNEC jpuobis@elnec.sk
Pondělí Březen 7 18:43:06 CET 2005

Vazeny p. Waclawek,

no, snad to nebude az take zle s tym "priznavanim sa":
http://www.hynixmcu.com/gms90_series.htm

Pred 4T som mal tieto obvody v rukach od zakaznika a su realne
zohnatelne.

Ale mete pravdu, to GMS97C2051 nie je riesenie situacie, len odpoved
na otazku. Ak dochadza k vymazu Flash u AT89C2051 tak problem
najskor bude v napajani - napatove spicky na VCC.

S priatelskym pozdravom,
Jan Puobis
www.elnec.com

=================  Original message text  ===============