Zvuk letadla s jednocipem

Lukas Burda burdal1@feld.cvut.cz
Neděle Březen 6 21:44:46 CET 2005

No treba moje dilko z http://www.mo-na-ko.net/letadla_usak.htm neni
slyset uz z pomerne male vzdalenosti a to je v tom prevodovka...
Myslim ale, ze ten zvukovy modul tam bude jen pro efekt, ne? K cemu
potrebuje pilot vedet otacky? Proste kdyz vykon motoru nestaci, posunu
vic paku... Rozhodne jsem zvedavy jak to dopadne. Co tam bude muset
byt za reprak ?!?

Lukas Burda