Zvuk letadla s jednocipem

David Hankovec david.hankovec@centrum.cz
Neděle Březen 6 20:45:17 CET 2005

No delejte si s tim co chcete :-))))))))
Jediny problem je v tom, ze je to psane  takhle zbesile proto, ze je to
na seriovou linku a musi se tim konvertakem zohlednit start a stop bity.
Pokud bych to prekopaval na PICe (ale i jinak na Atmela) asi bych pouzil u
PICe bud PWM, nebo klasiku R2R.  Nacist data ze samlu jako RAW - surova
prevedena data a poustet ven.  Lezi mi v hlave jedna vec, prave neco podobneho,
ale neni cas, bohuzel. Jde o to, dostat ta data do uP, a aby to melo nejkou tu
kulturu, musi toho byt celkem dost (rychlost samplovani), a pak je lepsi
vnejsi pamet. Ale do te se to take musi nejak nasypat a nemam prog., cili
by to tam zapsal procesor, ale proste neni cas to udelat :-(((

Jak jsem psal, z to uvidi zitra Jiri Bezstarosti, treba Vam nejake reseni nabidne,
urcite ho ma v kapse. :-)))))))))

David Hankovec