Zvuk letadla s jednocipem

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Neděle Březen 6 20:01:21 CET 2005

Dobrý den,
no presne to jsem mu rikal. Jde o elektricke letadelko. Povidal, ze je
problem v tom, ze neslysi zvuk motoru - je to moc potichu :-))
Navrhoval jsem jine zpusoby, jak se daji zjistit otacky, ale vede si
svou, ze poradny rev motoru je proste neodolatelny. :-)))
Nejspis mu nejde o totalne presnou kopii nejakeho motoru. Jen aby
slysel kdyz prida na kniplu, ze to opravdu neco ve vzduchu dela. Nikdy
jsem knipl v ruce nemel a tak vlastne nevim o cem mluvi :-)
Otazku proudu jsme kupodivu vyresili shodne treba i dalsi baterii.
Ukazoval mi docela malinke s proudem docela velikym. No a kdyz ten
odber do nejakeho zesilovace porovnam s odberem motoru tak si myslim,
ze otazka zdroje to nebude.

S pozdravem,
 Martin
 sanek.martin@volny.cz