Zvuk letadla s jednocipem

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Neděle Březen 6 18:00:08 CET 2005

Dobry den,
dneska jsem byl navstivit kamarada modelare a on vyslovil prani jestli
je mozne nejak imitovat zvuk motoru (konkretne leteckeho). Chtel by si
to dat do nejakeho modelu na letani. Pokud pomineme otazku zvuku,
ktery by to letadlo vydavalo a zamerime se pouze na zpracovani
nasamplovaneho signalu nejakym jednocipem - je to vubec mozne?
Jde mu ozmenu zvuku spolecne s otackami motoru. Nemam predstavu jak se
to dela u profesionalnich vyrobku. Mam pocit, ze to dela nejaka
"asfaltova skvrna". (?)
Slo by vubec pomoci jednocipu prahravat nasamplovane zvuky? A pokud
ano nemate nejaky odkaz? Priznam se, ze jsem se po internetu jeste
nedival, protoze nevim, co bych vlastne mel hledat. Jde mi o zapojeni
s pokud mozno co nejmene soucastkami a bez hard disku apod. Musi se to
vejit do modelu letadla, ktere leta (rozhoduje i vaha).

Predem dekuji za odpovedi.

Martin
sanek.martin@volny.cz