Re[2]: Jak získat vzorky od Microchipu?

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Neděle Březen 6 17:50:33 CET 2005

Dobrý den,
kdepak, uz nepatrime :-)
Zrovna minuly mesic mi prisly vzorky 16F877, 16F737, Watch-dog a
nejaky teplomer na SSP. Slo to az odnekud z Taiwanu ale po mesici
doslo. Nic nechteli ...
Objednaval jsem to normalne pres jejich stranky. Ani jsem se nesnazil
lhat a rovnou napsal, ze to potrebuju na domaci kuteni. Akorat bylo
mozno potom objednat pouze jeden kousek od kazdeho.

S pozdravem,
 Martin
 sanek.martin@volny.cz