Honeywell - schema, ridici jednotka

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Neděle Březen 6 14:28:08 CET 2005

Dekuji za rychlou odpoved, kdybych se vcera zeptal ....

Pokud mohu poprosit, jake je napajeci napeti LM324, neboli napeti na
zenerce ci jejim kondenzatoru (je to 12V)?

Trochu jsem si to rozkreslil a z trafa jde napeti na usmernovac ze 4
diod a stabilizace se provadi na Zenerove diode (asi 12V, 0.5W) přes tri
paralelne zapojene odpory (společný odpor 488R a predpokladany vykon do
3*0.5W).

Hreje se mi trafo jenz to napaji a i ty tri odpory u zenerky v obvodu
stabilizace. Dále mi tam zarazi, ze v prostoru umístěni nejsou zadne
větrací otvory, krome tech co vznikly fusersky udělaným zakrytovanim
To s tim kondenzatorem je nejspis chyba navrhu, je umisten nad trafem a
to ho soustavne ohriva (pokud to teple trafo je OK).

Vymena relatka skutecne nebude nic jednoduchého, když jsem vyndával
vadny kondik, tak mi to mikropajka nechtela prohrat a cin ne a ne odsat.
Nasel jsem  katalogu GME rele FINDER 4052, na 48V, odpor vinuti 3k5,
roztec vyhovuje. Rozhodne ho koupim a mozna s vymenou posečkám.

Radek

On