Epilepticky zachvat, alarm

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Pátek Březen 4 21:03:02 CET 2005

Zdravíčko,

    tak jsem od jednoho kamaráda dostala následující, možná by to byla
cesta :-)

Pavel (19:56) :
ahojda....tohle vůbec není jednoduchá záležitost. Každý záchvat je
provázen nejen změnou elektrické aktivity mozku, ale samozřejmě dochází
i k určitým změnám ve vegetativním nervovém systému, což se může
manifestovat např.opocením, zblednutím, tachykardií...Problém je však v
tom, že tyto příznaky jsou značně nespecifické pro danou situaci a tudíž
jim nelze v tomto smyslu přisuzovat nějaký větší význam.
Pavel (19:57) :
jednoduše tedy nic z toho měřit nejde, aby se tomu dala přisuzovat
nějaká větší informační hodnota, protože to je jednak u každého jedince
jiné a jednak jde o příznaky nespecifické.
Pavel (19:59) :
Na druhou stranu však většina epileptiků pozná, když "na ně přichází"
záchvat, a současně lze i vypozorovat určité spouštěcí faktory (hlavně
kombinace alkoholu a spánkové deprivace), takže oni sami jsou schopni
určitým způsobem odhadnout, když se blíží záchvat.
Pavel (20:00) :
Takže zde bych viděl jedinou možnost, jak se k tomuto postavit, že sám
epileptik by měl možnost "spustit alarm" ve chvíli, kdy bude cítit, že
by se mohl iniciovat vznik záchvatu
Pavel (20:00) :
snad jsem to nenapsal nějak složitě, kdyžtak mi zas napiš, zatím
paaaaaaaaaaa

    Je to záznam z ICQ, hihi snad to bude někomu k něčemu dobré.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0509-3, 01.03.2005
Testovano: 4.3.2005 21:03:10