gumova klavesnice

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Pátek Březen 4 20:42:34 CET 2005

Dobrý den,
alobal je prima, ale tenhle material ma tu vyhodu, ze je takovy
vroubkovany a kontakty sice spoji, ale dostane se mezi to vzduch,
diky kteremu se ploska "neprilepi".

S pozdravem,
 Martin
 sanek.martin@volny.cz

rk> No já jsem použil podobnou metodu na opravu tlačítek dětské hry. Prostě
rk> jsem chemoprenem přilepil kolečka alobalu a fungovalo to dobře.

rk> Radek

rk> Tedy

rk> Hw-list@list.hw.cz