gumova klavesnice

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Pátek Březen 4 20:26:13 CET 2005

Dobrý den,
omlouvam se za pro Vas mozna nesmysl, ale kdysi jsem to spravoval tak,
ze jsem pomoci oboustrane lepenky (slabe) na ty gumicky nalepil ten
stribrny papirek co je v krabickach od cigaret. Klavesnice normalne
fungovala, akorat se to muselo trochu vic mackat.
Pak jsem nekde videl vodicku na opravy, ale nez jsem ji stacil koupit,
tak se prestala vyrabet. No i vyrobci klavesnic potrebuji mit odbyt

S pozdravem,
 Martin
 sanek.martin@volny.cz

scc> Zdravim,
scc> mam tu v jednom starem zarizeni klavesnici s gumovym cepickami. Tedy kazde tlacitko je zvlast jedna gumova cepicka podobna treba tem z IR ovladacu jen krapet vetsi. Bohuzel ta guma uz je
scc> popraskana. Potreboval bych ziskat nahradu a nebo napad jak to opravit. Nevite nekdo o firme co by nabizela podobny sortiment a mela vice druhu techto cepicek v nabidce? Pouziti jine klavesnice
scc> nepripada v uvahu...
scc> Hw-list@list.hw.cz