OT: Jak se vyrabel trabant

Havran Jiri havraj1.edu@mail.cez.cz
Pátek Březen 4 18:20:29 CET 2005

Taktak, koncem 70 let jsem par mesicu delal na lince v Karose a bez kladiva
se tam clovek neobesel. A jak se s nim paradne sroubovaly srouby, samorezy
i vruty, jejda to slo rychle :-))
A aby se sestavily boky s predkem, zadkem a strechou.... to bylo ran.

Raven

Neni nad dobre mirenou ranu kladivem, ti se da opravit temer vse :-)
Taky mi to prijde na tu dobu jako docela normalni vyrobni postup, holt
hodne
lidske prace bez PICu a ATMELu

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of pyjan
Sent: Friday, March 04, 2005 10:24 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Jak se vyrabel trabant

co je na tom tak špatnýho?
Pokud byla klikovka vyvážená, tak je v principu jedno, jak toho bylo
dosaženo. Jo, tenkrát dokonce nebyly krumpáče a lopaty vybavené
procesorem a počítalo se na takovém divném pravítku bez baterií a
procesoru PIC.

Před 90ti lety se karoserie dokonce hoblovaly hoblíkem na dřevo a potah
se sešíval sedlářskou jehlou.
Před 60ti lety se sváry a nerovnosti na karoseriích překrývaly cínovou
pájkou.