OT: mcu plus a minus: zhrnutie, was: AT89C2051 s OTP EPROM?

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Pátek Březen 4 14:16:33 CET 2005

... a za druhe jsem to byl ja, kdo na puvodni dotaz korektne odpovedel, nez
v tomhle vlakne zacal delat patecni skopiciny :).

--
Jiri Bezstarosti

----- Original Message -----
From: <mjfox@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, March 04, 2005 2:01 PM
Subject: Re: Re[2]: OT: mcu plus a minus: zhrnutie, was: AT89C2051 s OTP
EPROM?

IMHO vzajemne jemne urazky mezi MK a JB nemaji se zamerenim HWnews uz moc
spolecneho, proto by si to mohli vyridit soukrome nebo aspon s tim "OT:" v
subjektu. On totiz puvodni tazatel shanel "AT89C2051 s OTP EPROM". Pak se to
zmenilo na "mcu plus minus", ale ted uz by se to mohlo jmenovat "JB vs. MK",
po debate "papirove nebo latkove pliny" opet jedno vyborne OT. Uz jsem je
davno chtel zacit sbirat...

P.K.