OT: Jak se vyrabel trabant

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pátek Březen 4 11:09:19 CET 2005


Coz o to, postupy zrejme byly dobre, protoze Trabant byl skutecne velmi dobry
otrok, sam jsem ho take mel a slouzil sqele. 
Spis me mrazi v zadech, kdyz vidim, v jakych podminkach tam ti lide pracovali
(strikani barvy celou smenu bez jakychkoliv ochrannych pomucek, dychani te
bavlnene vaty, prace u lisu, kde tuhla ta pryskyrice - ten smrad si ani
nedovedu predstavit atd. atd.)

Jakub Serych  

> -----Original Message-----
> From: Radek Vicek [mailto:vicek.radek@cpost.cz]
> Sent: Friday, March 04, 2005 10:42 AM
> To: HW-news
> Subject: RE: OT: Jak se vyrabel trabant
> 
> 
> Videl jste to? Myslim ze zmenite nazor... je ja proti 
> kladivku nic nemam,
> ale v seriove vyrobe s tim ze je treba zajistit nejakou 
> opakovatelnost.
> 
> RadekCX
> 
> > -----Original Message-----
> > From: hw-list-bounces@list.hw.cz 
[mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
> Behalf Of pyjan
> Sent: Friday, March 04, 2005 10:24 AM
> To: HW-news
> Subject: Re: OT: Jak se vyrabel trabant
>
>
> co je na tom tak špatnýho?
> Pokud byla klikovka vyvážená, tak je v principu jedno, jak toho bylo
> dosaženo. Jo, tenkrát dokonce nebyly krumpáče a lopaty vybavené
> procesorem a počítalo se na takovém divném pravítku bez baterií a
> procesoru PIC.
>
> Před 90ti lety se karoserie dokonce hoblovaly hoblíkem na dřevo a potah
> se sešíval sedlářskou jehlou.
> Před 60ti lety se sváry a nerovnosti na karoseriích překrývaly cínovou
> pájkou.
>


_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



Další informace o konferenci Hw-list