AVR-JTAG miniICE

MK info@mcu.cz
Pátek Březen 4 09:43:19 CET 2005

> nevim, co mate spatne, ale protoze jsem JTAG lepil predminuly vikend a
> funguje, zkusim vam napsat, co jsem delal jinak. Zaprve, preklad
> bootloaderu. Vy jste necetl readme? :-) V makefile se ma zmenit typ
> procesoru (MCU = atmega16) a MT_BOOTLOADER_ADDRESS (MT_BOOTLOADER_ADDRESS
> =
> 3800). Ve zdrojaku #define START_BOOTICE, to uz mate. No a zadruhe se
> lisime
> v tom, ze ja po naprogramovani smazal BOOTRST fuse, aby se nespoustel
> bootloader, ale firmware JTAGu. Jinak mam snad vse stejne, funguje to
> [...]

Proc odpovidat, kdyz to udela nekdo za mne :-)))))

Ale vazne - asi dve nejpravdepodobnejsi problemy jsou popsany vyse
- adresa bootloaderu
- nastaveni BOOTRST

Jinak nekdy od prosince jiz neni publikovana  verze dodavana.
V nabidce je momentalne verze 2.0, ktera ma upraveno zapojeni a novy
bootloader
Jiz neni treba menit nastaveni BOOTRST pro upgrade FW a par dalsich uprav

S pozdravem
MK