Wolframovy vrtak

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Březen 4 09:10:28 CET 2005

Stroj ve kterem neni poradny kus litiny povazuju uz od sameho pocatku
za neduveryhodny. A frezky jejiz stul se viditelne prohyba uz vlastni
vahou (ted trochu prehanim - ve skutecnosti jsem na nej vcera vecer
v OBI trochu zatlacil rukou) bych se dokonce i trochu bal. To uz je
lepsi (a nejspis i levnejsi) koupit stolni vrtacku a nejaky mensi
krizovy stul z Ferony. Ale neni tak hezky zeleny.

Ales Prochaska