Obvodova koncepcia.

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Čtvrtek Březen 3 16:05:59 CET 2005

> Uz som sa rozhodol , ze popisem  pincipy analyzy linearnych obvodov,
> Nortonovu,Theveninovu vetu,superpoziciu,atd...

No ja teda nevim, ale "koncepce" podle me znamena neco jako pocatek
navrhu. Analyza (reseni) obvodu mi pripada jako ponekud odlisny
proces. Koncepce je, ze chci mit zesilovac, a tak zacinam vybirat,
jakou elektronku a selenovy usmernovac do toho JAK zapojim apod. Ne?

No nic. Mimochodem, nechci stvat, ale nejak se nemuzu ubranit dojmu,
ze Slovensko vede v pomeru poctu univerzit/mest.

> Ak to nebude ono, zajtra sa to dozviem :-))
> Peky den.
> Petop

Pekny den a hodne zdaru ;-)
Marek P.