RE: Chyba čtení dat z DVD-RAM

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Čtvrtek Březen 3 11:07:57 CET 2005

> Chyba cyklicka redundantni kontrola znamena, ze hardware spatne
> precetl prislusny sektor a neexistuje zadny softwarovy postup, jak to
> opravit, aby to bylo 100% OK.
>
> Pokud nevadi ze sektor bude poskozen, DVD napr zkopirujte a nechtejte
> ignorovat chyby, jinak musite zkusit jinou mechaniku.

	Na http://www.jufsoft.com/ je soft BadCopy Pro (trial jde volne
stahnout), kterej umi zkopirovat data z poskozeneho CD nebo DVD tak, ze se
opakovane pokousi cist a pokud uz to opravdu nejde, tak prislusny usek
souboru vyplni nulama (u filmu to vetsinou az tak nevadi).

	Jo, kdyz kopiruje a narazi na chybu, tak je pocitac pro beznou praci
naprosto k nepouziti (asi zdrzuje IDE), a uz jsem zazil, je jedno vadne DVD
kopiroval dva dny...

			Ales Zika
			CSE Spoje Pelhrimov

			http://results.cz