Monitor - ozarovani

Honza jan.kuba@seznam.cz
Středa Březen 2 22:22:56 CET 2005

Taky mam jeden takovej - dyz sem se v nem rejpal, tak jsem zapomel
zapichnout konektor od vychylovycich civek, zapnul - a behem chvile je
tam takovejdle pruser.
Svitila tam tecka jak kdyz nekdo svari. hned jsem to vypnul ale uz to
tam zustalo :-(
Osobne si myslim ze  se odpalil luminofor - jak je to skodlive ?? Nevim.
Kazdopadne paprsek by mel palit do toho luminoforu a ten by mel svitit.
Ted pali na misto, kde nic neni.
Dal bych pro jistotu pred monitor takovej ten sklenenej vodivej filtr,
co se driv hojne pouzival ( a uzemnil - spojil s kostrou PC)
Kazdopadne ja jsem monitor vyradil, cekam az se objevi jiny se stejnou
obrazovkou....